Štitimo vašu imovinu i vaše najdraže
Štitimo vašu imovinu i vaše najdraže
Višegodišnje iskustvo i brojni klijenti
Besprijekorna podrška i održavanje
Vrhunska oprema i izvedba
Protectus je firma sa sjedištem u Slavonskom Brodu. Djelatnost firme obuhvaća prosudbu ugroženosti te projektiranje, nabavu, postavljanje, održavanje i servisiranje svih vrsta alarmnih sustava; protuprovalnih sustava, vatrodojave, video nadzora, kontrole i evidencije pristupa i prolaza, zaštite artikala te portafona i videofona. Posebno ističemu osluge našeg dojavnog centra.
Centralni dojavni sustav definira se kao mjesto prijema i obrade alarmnih i svih drugih tehničkih informacija od već instaliranih sustava tehničke zaštite.
Propisno projektirani ovi sustavi detektiraju i prenose alarmno stanje na osnovu kojeg se nakon obrade istih šalju događaji/ informacije putem dojavnog centra prema korisnicima ,tvrtkama koje su instalirale sustav.
Prosudba ugroženosti je dokument kojim se na pregledan način sistematiziraju svi čimbenici rizika za konkretni objekt – gdje je smješten, koliko je velik, kako je arhitektonski riješen, kakva se djelatnost u njemu obavlja, kolika je vrijednost stvari u njemu i da li su se tu već događala kaznena djela razbojništva ili provale.
Na temelju ustanovljenih činjenica objekt se svrstava u jednu od kategorija rizika iz Pravilnika o uvjetima i načinu provedbe tehničke zaštite.
Prosudbu ugroženosti smiju izrađivati samo od strane MUP-a licencirane tvrtke i osobe i to u skladu s važećim propisima, normama i pravilima struke.
Održavanje sustava tehničke zaštite je, osim što je obavezno, presudno za ispunjavanje svrhe zbog koje su ugrađeni jer samo ispravan sustav jamči sigurnost osoba i imovine u štićenom prostoru.Redovnim se održavanjem i servisiranjem sustava tehničke zaštite na vrijeme uočavaju nepravilnosti u radu sustava te se pravovremeno otklanjaju kako bi Vaš sustav bio u potpunosti funkcionalan.
Provodi se na temelju pisanog ugovora i svakom korisniku jamči da će redovito održavanja biti obavljeno na vrijeme prema unaprijed definiranom rasporedu, da će serviseri intervenirati u slučaju kvara sustava u roku od 24/48/72 sata ovisno o sklopljenom ugovoru o održavanju te da će svi potrebni rezervni dijelovi biti osigurani.